סטארט-אפ: מועצת שומרון בדרך מקורית לאכוף בניה

בנצי לייזרוביץ No Comments on סטארט-אפ: מועצת שומרון בדרך מקורית לאכוף בניה

המועצה האזורית שומרון השיקה אפליקציה לדיווח על בניה בלתי חוקית פלסטינית. דגן: "שמחים להסתייע בתושבים כדי לעצור את ההשתלטות על אדמות מדינה"

צילומסך מתוך האפליקציה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מועצה אזורית שומרון לא מסתפקת בקידום הנושאים המוניציפאליים הברורים באחריותה, ולאחר שהבינה שהבנייה הפלסטינית הבלתי חוקית פוגעת גם בתושביה, השיקה אפליקציה המאפשרת לתושבים ולכל מי שמוריד את האפליקציה: "מועצה אזורית שומרון" לדווח על בנייה פלסטינית בלתי חוקית.

האפליקציה הושקה לאחר שתושבים התלוננו על בנייה בלתי חוקית בכל רחבי המועצה ההופכת פעמים רבות למפגע בטיחותי, והשתלטות עויינת על שטחים הנמצאים בתחום המוניציפאלי של המועצה.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון מסביר: "לצערי אנחנו סובלים מבנייה בלתי חוקית כמעט בכל המרחב. אנחנו רואים בנייה בלתי חוקית כמעט מכל סוג ולפעמים אנחנו נדהמים מהתעוזה. החלטנו שככלי נוסף להשלטת סדר במרחב נאפשר לתושבים שלנו שנמצאים בכל מקום לשמש לנו עיניים ולדווח על בניה בלתי חוקית הן לטובת המועצה והן לטובת מדינת ישראל שכל השתלטות כזו פוגעת ביכולתה לשמור על אדמות מדינה ועל הסדר. אנחנו שמחים שהתושבים משתפים פעולה ורואים בדבר נושא ראשון במעלה".

בין השאר מדווחים במועצה אזורית שומרון על בנייה בלתי חוקית בשמורות טבע (גן הלאומי שומרון העתיקה) בנייה בלתי חוקית על כבישים מהירים דבר הגורם להאטה בתנועה ולתאונות קטלניות, בנייה בלתי חוקית בתוך שטח מתאר של ישובים יהודים ועוד ועוד.

הדיווחים מגיעים לאגף הנדסה במועצה האזורית שומרון ואלו מעבירים את הדיווחים הכוללים תמונות ותיאור מקום בזמן אמת למנהל האזרחי ולתנועת רגבים המטפלת בבנייה בלתי חוקית שעצירתה לא נאכפת.



0 תגובות